هویت سازی برند:
- هویت برند به تمامی جلوههای بصری و ملموس برند اطلاق میشود و برای خلق آن نخست باید نسبت به شناخت سازمان و ابعاد گوناگون آن چون مأموریت، چشمانداز، بازارهای هدف، فرهنگ شرکت، مزیت رقابتی و … آن اقدام کنیم. هویت برند یک ابزار قدرتمند و استراتژیک کسب و کار به شمار میرود. طراحی هویت برند برای شرکتهایی که در شرف تأسیساند و یا شرکتهایی که سالها از فعالیت آنها گذشته و نیاز به تغییر و یا خلق هویت تازهای دارند انجام میشود
فرآیند طراحی هویت برند در سفیر پرشیا شامل مراحل زیر است:
- 1- تحقیق راجع به چشمانداز، استراتژیها، اهداف و …
2- شفافسازی استراتژی برند
3- طراحی هویت برند و مشخص کردن کاربردهای آن (طراحی لوگو، نشان، امضا)
4- ایجاد نقاط تماس برای برند مانند: طراحی اوراق اداری، طراحی وب سایت،طراحی کاتالوگ ،طراحی بستهبندی و …
شرکت مبلغان با آگاهی، شناخت و درک ضرورت انجام طراحی هویت برند برای شرکتها آمادگی دارد مسئولیت اجرای این فرآیند پیچیده را به عهده گیرد.